Oferim o gama larga de produse spre comercializare, precum: otel beton-bara si fasonat cu diferite diametre, piloti forati, plase sudate, sarma si cuie.
Otel beton bara
Otel beton bara cu diferite diametre.
Pret: 2.60 lei / kg +TVA
Otel beton fasonat
Otel beton fasonat cu diferite diametre.
Pret: 2.80 lei / kg + TVA
Piloti forati
Piloti forati ( diametru Φ200 - Φ1500 si lungime max 14 metri ).
Pret: 3.35 lei / kg + TVA
Plase
Plase sudate diam.Φ 4/5/6/8 mm cu dimensiuni standard de 5x2m/6x2m si ochiuri de 100x100/100x200/150x150 mm
Plasa #4 mm, 5 x 2 m, cu ochiuri de 10 x 10 cm - Pret: 57 lei / buc + TVA
Plasa #6 mm, 5 x 2 m, cu ochiuri de 10 x 10 cm - Pret: 106 lei / buc + TVA
Plasa #8 mm, 5 x 2 m, cu ochiuri de 10 x 10 cm - Pret: 182 lei / buc + TVA
Sarma moale neagra
SMN (sarma moale neagra) - fierar (1.18 mm) - Pret: 4.7 lei / kg +TVA
SMN (sarma moale neagra) - dulgher (3 si 4 mm) - Pret: 4.7 lei / kg + TVA
Cuie
Cuie de uz general sau cuie specialitati
Pret: 4.7 lei / kg + TVA
Oferim o gama larga de produse spre comercializare, precum: otel beton-bara si fasonat cu diferite diametre, piloti forati, plase sudate, sarma si cuie.
Calitatea şi caracteristicile oţelului beton fasonat
Calitatea şi caracteristicile oţelului beton sunt păstrate conform certificatelor de inspecţie emise de producător. Dimensiunile sunt optimizate în producţie pentru a se putea reduce astfel cheltuielile. Fiecare marcă din extrasul de armatura este etichetat, cu toate detaliile necesare identificării în şantier a armaturii fasonate (client, proiect, plan etc.).
Timpul, calitatea proiectului şi procesul de execuţie cu oţel beton fasonat
Timpul de execuţie al proiectului este unul foarte scurt, iar posibilitatea de montare în şantier a armaturii este rapidă. Calitatea execuţiei este ridicată, iar procesul de procesul de fasonare se execută cu ajutorul utilajelor profesionale de fasonare, acestea înlocuind îndoirea şi modelarea manuală a oţelului în şantier, care reprezintă un efort cu pierderi materiale şi erori umane.
Livrarea şi mijloacele de transport a oţelului beton fasonat
Marfa este livrata cu transport la şantierul beneficiarului lucrării. Livrarea pe şantier a armaturilor din oţel beton fasonat trebuie să fie realizată în cele mai bune condiţii, pentru a evita îndoirea acestora sau deteriorarea stratului epoxidic, în cazul în care armaturile sunt acoperite cu strat anticoroziv. Mijloacele de transport trebuie să îndeplinească standardele de siguranţă şi ale dimensiunii, iar livrarea armăturilor din oţel beton fasonat se face numai împreună cu documentele aferente precum certificatele care să ateste calitatea materialelor, etichetele cu ajutorul cărora să poată să fie făcută identificarea armaturii, etichetele care să informeze cu privire la dimensiunea exactă etc.
Comandarea producției de oţel beton fasonat
Se foloseşte cea mai performantă aplicaţie de management a producţiei pentru eliminarea erorilor umane la introducerea comenzilor. Aceasta face face transferul automat al datelor către şi de la maşina de fasonat, astfel existând permanent o comunicare între personalul de coordonare a producţiei şi maşina.
În ce priveşte avantajele metodei automatizate de fasonare a oţelului beton faţă de cea manuală sunt următoarele:
- scurtarea termenului de execuţie a construcţiei cu 40%, prin înlocuirea muncii manuale;
- lipsa abaterilor la execuţia seriilor mari de repere identice;
- diversitatea foarte mare, de peste 1000 forme de etrieri şi îndoire tridimensională;
- îndoirea barelor de OB sau PC de grosimi mari fără aşchiere, ceea ce este imposibil de realizat manual.
În concluzie, avantajele fasonării în fabrica sunt următoarele:
- nu există pierderi sau rebuturi, deoarece fasonarea se execută în conformitate cu proiectul de rezistenţă;
- oţelul beton se poate realiza în multiple forme şi dimensiuni, cuprinse între 6 mm şi 32 de mm exact la cotele din extrasul de armătură;
- fasonarea se realizează în conformitate cu normele în vigoare şi se respectă termenele de execuţie deoarece se livrează direct la cotele şi formele solicitate urmând a fi introduse direct în cofrajele de turnare;
- armăturile se curață şi se îndepărtează petele de rugină, iar în ce priveşte barele de armătură se pot lega între ele prin legături de sârmă neagră sau prin sudură electrică prin puncte;
- marfa se etichetează pe tipodimensiuni şi se oferă detalii despre element, poziţia acestuia în ansamblu şi în plan, materialul, greutatea, etc. şi se livrează direct şantier cu transport gratuit sau contra cost, în funcţie de valoarea comenzii.